sunnuntai 13. lokakuuta 2013

Alone together

sdfghjkl 029 copy
Mulla on ollut ihanan tavallinen ja tylsä viikko nyt takana. Joskus on vain ihana ottaa muutama päivä vaan rentoutumiseen, vaikka tehtävää olisikin. Loppuviikosta kävin Hulluilla päivillä ja mukaan jopa tänä vuonna tarttui jotain muutakin kuin ruokaa, kun yleensä en sieltä mitään löydä! Kuvissa näkyykin tuo neule ja huivi mitkä ostin. Perjantaina pidettiin muutaman kaverin kanssa smoothie/namnam/leffa ilta ja ainakin mulla oli tosi hauskaa. Perjantaina mulle tuli kuvaus fiilis taas ja otin kameran mukaan ja menin pihalle kuvaamaan
Miten musta muuten tuntuu, että kun kuvaa itse itseään, niin saa paljon nopeammin hyviä kuvia itsestään? En tiedä miksi, mutta yleensä kun joku muu ottaa kuvat musta niin näytän ihan järkyttävältä. Riippuu varmaan siitä kun oon aina ihan nolona kameran edessä, kun joku muu kuvaa. Kuitenkin olen joskus ajatellut mitä naapurit ajattelevat kun juoksen edestakaisin pihalla painamassa itselaukaisemise päälle ja mun kameran "itselaukaisupiippaus" kuullostaa kuin mikäkin pommihälytin minkä varmasti kaikki kuulee! sdfghjkl 027 copysdfghjkl 031 copysdfghjkl 034 copy

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti