lauantai 18. tammikuuta 2014

Sydänystäviä

 photo 2014-01-17mjoumloumloumlhc_zpse38f72a0.jpg
Mulla oli tänään varmaan yksi turhimmista koulupäivistä ikinä. Menin kahdeksaksi kouluun ja lopetin vähän vaille 4, mutta tunteja mulla ehti olla 1½, tai 2½ jos laskee vanhojentanssitreenit mukaan. No en mä hirveesti valita ylimääräsistä hyppytunneista. Koulun jälkeen mentiin kuitenkin muutamien kavereitten kanssa vielä kahville. Innostun aina kun kahveissa on jotain sydämen kuvia, harmi vaan että en itse kahvista tykkää...
Muuten olen jäätynyt täysin ulkona. Pakkasta on mukavat -17 ja mä yleensä pidän talvesta, mutta on mullakin raja kaikessa ja vois ehkä lämmetä vähn(tai aika paljonkin). Bussikuskikin nauroi mulle tänään kun mun naama oli ihan punanen kylmästä ilmasta ja hiukset vielä seiso päässä sähkösyydestä. No, joku ainakin sai piristystä päivään, vaikka mua ei hirveesti siinä vaiheessa hymyilyttänyt!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti