tiistai 31. joulukuuta 2013

Blogivuosi 2013

TAMMIKUU
Noniin, elikkä vuosi alkoi tammikuulla ja lunta näytti olevan mukavasti kuvien perusteella. Muistan että mulla oli hirveä hinku kuvailemaan, mutta en kuvaillut kuitenkaan erityisen paljon. Hannan kanssa pidettiin yhdet kuvaukset. Ihan alkuvuodesta kävin ruotsissa, mikä oli tosi kivaa. Muuten olikin ihan vaan tavallisia kuvia.

HELMIKUU
Helmikuussa kuvailin muutamat kuvaukset Hannan ja Vilman kanssa ihan vain huvikseni. Muuten mulla ei hirveesti kuvausintoa tai blogimieltä löytynyt, joten tin blogiin muutaman postauksen missä oli vanhoja kuvia. 
MAALISKUU
Maaliskuussa tuli kuvattua aika paljon ja bloggailin mielelläni. Odotin ihan hireesti jo lumen sulamista, mutta aika hyvin se maassa pysyi. Tämä oli varmaan yksi parhaista bloggailukuukausista mun omasta mielestäni. 
HUHTIKUU
Vihdoinkin tuli se kauan odotettu kevät ja yritin jatkaa kuvaamista samalla tavalla kuin viime kuussa. Kuvailu blogiin jöi kuitenkin vähän pienemmälle, sillä koulussa oli kuvauskurssi minne piti kuvata joitakin asioita, enkä sitten muuten jaksanutkaan paljoa kuvata muuta. Kuitenkin kuvasin Hannaa ja Fridaa.
TOUKOKUU
Kesän odotus oli ihan hirmuinen omalta osaltani ja muistan koulun stressaavan ihan hirveästi mua. Yritin kuitenkin olla siitä välittämättä ja nauttia hienoista ilmoista. Kävin myös ensimmäistä kertaa tallinnassa perheen kanssa. Omasta mielestäni tuli tässä kuussa kivoja kuvia, mikä varmasti riippuu kaikista kevätväreistä...
KESÄKUU
Vaikka blogissa näkyi enimmäkseen lomakuvia, niin suurinosa kesäkuusta meni kesätöitä tehden. Yritin kuitenkin aina vapaa-ajalla tehdä jotain, sillä halusin nauttia muitten kanssa kesälomasta. Käytiin kuvaamassa Hannan kanssa kerran, muuten kuvailinkin aika paljon vain itse itseäni tai jotain mitä tein.
HEINÄKUU
heinäkuussa mä vietin lomaa täysillä. Olin mökillä ja kaverin mökillä enimmäkseen ja käytiin Fridan kanssa myös Helsingissä shoppailemassa. Vaikka mun kesä meni tosi rauhallisesti, niin tää oli kyllä ihana kuukausi, Joskus o ihan mukavaa vain nauttia kesästä.
ELOKUU
Elokuussa nautin viimisitä lomapäivistä ja odotin kauhulla koulunalkua. No alkohan se koulu taas kerran ja palattiin taas tylsään arkeen. Kivaa oli kuitenkin taas nähdä kaikki kaverit. Kuvaaminen jäi vähän koulun alettua. Ja niin, unohdin että olin alkukuukaudesta taas Tallinnassa!
SYYSKUU
Haha, niinkuin ylläolevasta kollaasista näkyy, niin ei hirveästit ullut kuvailtua tässä kuussa, Elinin kanssa kuvailin kaksi kertaa. Kuvilin ilotulituksia ja iloisena yllätyksenä huomasin, että nehän onnistuvat kerrankin ja olin melkein ylpeä itsestäni! Muuten en sitten kuvaillutkaan meilkein yhtään.
LOKAKUU
Ja taas kuukausi kun en kuvaillut melkein yhtään. Taas näkyy kollaasista suunnilleen kaikki kuukauden kuvat. Inspiraatiota kantaa kameraa mukana ei ollut ja muutenkaan inspiraatiota ei mihinkään ollut. Kuvailin kuitenkin Elleniä ja myös Fridaa. 
MARRASKUU
Ja kolmas kuukausi outkeen kun tasan kuusi postausta on tullut kirjoitettua kuukauden aikana. Olin kuitenkin kolmatta kerrtaa elämässäni ja tänä vuonna Tallinnassa, missä alko joulutunnelma saapumaan. Muuten kuvailin kerran itseäni ja kerran Eliniä.
JOULUKUU
Tässä kuussa päätin alkukuukaudestä, että o PAKKO ryhdistäytyä kuvaamiessa ja bloggaamisessa. Tykkääin niin paljon molemmista ja jotenkin kun olin ollut niin kauan tekemättä kumpaakaan kunnolla, niin en edes muistanur miten paljon tykkäänkään kun olen blogissa aktiivinen ja saan hyviä kuvia. Blogi tuli enemmän lifestyle blogiksi tässä kuussa, mutta se ei mua häirinnyt, saa nähdä mihin suuntaan blogi jatkossa menee. Kuitenkin aika paljon joulunodotus postauksia tässä on tullut kun aina nautin jouluajasta niin paljon!

Tässä oli siis nopeasti koko blogin vuosi. Vaikka oli tosi kivaa katsoa kaikki kuvat läpi, niin huhhuh kun mun hermot menee kun en löydä kaikkia kuvia ja tietokone ei halua totella! Tekstit tuli kirjoitettua aika nopeesti, enkä katsonut niitä läpi, sillä tän postauksen tekemiseen meni ihan hirvesti aikaa jo valmiiksi, toivottavasti ei hirveesti haitta!
Pitäkää kaikki oikein hyvää uuttavuotta tänää :)

4 kommenttia:

  1. Tosi kauniita kuvia! Tee joskus joku kuvausvinkki -postaus! Hyvää uuttavuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Ja voin ehkä joskus kun muita ideoita eiole, tehdä jonkun tuollaisen postauksen :)

      Poista
    2. sun pitäis vloggata joskus! :)

      Poista
    3. hmm vois ehkä joskus, jos vaan kehtaan :D:D

      Poista