keskiviikko 28. elokuuta 2013

"You can't start thee next chapter of your life if you keep re-reading the last one"

allt av skolstart 036 copy En tiedä jos olen ainoa joka aina odottaa valokuvauksen suhteen, että seuraava vuodenaika tulisin. En kyllä halua kesän loppuvan, mutta samalla mulla on niin paljon ideoita syksyn valokuvauksen suhteen. Niin mulla oli kesällekkin, mutta silloin inspistä ei ollut, joka harmittaa jo nytten niin paljon.
Elikkä saapa nähdä miten nyt syksyllä käy. Muutenkin mulla aina menee niin, että jos ei ole intoa kuvata niin kuvattavaa olisi, ja taas toisin päin. Saa toivoa, että ne ideat jotka mulla juuri nyt on niin saisin toteutettua, koska tuntuu siltä, että ainoa tapa saada innostus kunnolla takaisin on todistamalla itselleni, että mäkin voin saada hyviä kuvia!
allt av skolstart 015 copynagu med momi 135allt av skolstart 016

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti