lauantai 29. kesäkuuta 2013

I just want to feel this moment

midsommarnagu 097 copy copyKoska en oikeastaan ole kuvannut mitään kuvia blogiin, niin päätin muokata yhtä noin viikon vanhaa kuvaa. Mun mieleestä on aina kiva leikkiä photoshopin "siveltimillä" ja haluaisin tulla paremmaksi siinä. Photoshopista löydän muutenkin koko-ajan jotain uutta mikä on mun mielestä tosi hauskaa, vaikka välillä ärsyttääkin, että ei tiedä miten kuvan saa hienoksi, mutta kun sen keksii niin olen ainakin minä iloinen!
Toinen asia on, että olen kuullut, että maanantain jälkeen ei voi seurata blogeja bloggerin kautta. En usko tämän olevan totta, mutta muistutan muutenkin että blogia voi seurata myös bloglovinin(paina sanaa päästäksesi sivulle) kautta.

2 kommenttia:

  1. http://pienivarpunen.blogspot.fi/2013/05/hidastakaa-vahan-hatikoijat.html

    Ihan vain että tuossa lukee näillä näkymin oleva oikea totuus, ihan vain tiedoksi :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvailinkin vähän, että bloggerin lukijoita ei oteta pois, mutta kiitos paljon kun ilmoitit! :)

      Poista