perjantai 31. toukokuuta 2013

I belive in the person I want to become

muoks copysommarbörjar 011 copyOlen oppinut, että ylioppilas juhlien järjestäminen ei kuulu lempipuuhiini... Siivousta siivousta ja stressaavia vanhempia, ihanaa.
Huomenna kuitenkin alkaa kauan kaivattu kesäloma tuntuu ihanalta! Mun mielestä tuntuu kuin kirjoittin suunnileen ihan saman asian juuri blogiin, mutta onhn siitäkin vierähtänyt jo vuosi!
muoks-002Tänään oltiin koulun kanssa jossain rannalla ja onneksi oli hieno ilma ja hyvää seuraa. Päivällä meinaa satoi paljon ja salamoi, joten kerrankin oli hyvä tuuri sään suhteen, sinänsä satoi ja salamoi juuri silloin kun olin ulkona koiran kanssa. Mulle käy aina niin että muuten on hieno päivä, mutta aina kun minä menen ulos, niin tietysti sataa tai jotain muuta, onneksi sade on välillä ihan kivaa mun mielestä!muoks-001

1 kommentti: