perjantai 8. maaliskuuta 2013

Hän vain tanssi kanssa enkeleiden

jdvgh 020 copyJouduin siis pitkästä aikaa kameran eteen! Jostain mun mieleen singahti että ilmapallot olis tosi kiva idea. Luulin että tästä tulee melko helppoa kun on vain hieno päivä ja värikkäät ilmapallot niin kukaan ei katso mua niissä kuvissa. Niin väärässä olin. Oli tuulinen päivä ja en ollut ajatellut miten vaikeata olisi ilmapallojen pitäminen hienosti kuvissa. Tukkakin meni miten sattui, mutta jotenkin ihmeellisesti kuvista ei tullutkaan mitään katastoofeja mitä olin luullut! Suuri kiitos Hannalle joka siis tällä kertaa otti kuvat! jdvgh 017 copyjdvgh 038cjdvgh 029 coppy
jdvgh 035 copy

6 kommenttia:

  1. ihania kuvia ja kiva kuvausidea :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha n hyvä jos tykkäsit! olin vähän epäileväinenettä näyttääköhän kuvat muilta tietkoneilta hyviltä, kun omassa tietokoneessani värit ovat vähän erillaiset :D

      Poista
  2. Oi, vähänkö hienoi kuvii! :D oot niin nätti! :)

    VastaaPoista
  3. oih onpa ihanii kuvia;oo millä kameralla muuten kuvailet ja mikä muokkausohjelma? mulla olis kesäksi toiveissa uus kamera ja pitää tehdä vähän taustatutkimusta:Dd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon! Ja kuvailen canon eos 60D kameralla. Oon ollut ihan sairaan tyytyväinen ja suosittelen suuresti! Tietty se on aika kallis ja jos haluaa vähän halvemman hyvän niin canon eos 600d on myös ihmeen hyvä. Mun kaverilla siis oon 600D ja kun oon kokeillu niin on ollut tosi hyvä kamera! :)

      Poista