keskiviikko 27. kesäkuuta 2012

Juhanus oli ja meni

Pitkästä aikaa istun taas tässä tietokoneen ääressä kirjoittelemassa. Olen ollut viime postauksesta asti mökillä, missä ei ole tietokonetta. Juhannus oli oikein mukava ainakin mulla. Olin Fridan mökillä, missä oli myös monta muuta. Syötiin ja vietettiin hauskaa iltaa. Sää oli niin lämmin ja täydellinen kun olla ja voi!

nagu, pargas = midsommarr 051

nagu, pargas = midsommarr 038

nagu, pargas = midsommarr 032

nagu, pargas = midsommarr 058 copy

Muut päivät olen ollut ihan rauhassa mökillä. Kuvailtiin serkkujenkin kanssa ja kerrankin olin itse tyytyväinen ottamiini kuviin, valitettavasti en voi näyttää niitä täällä, mutta tyytyväinen olin! Nyt olen siis viettänyt kesälomaa ihan täysillä ja tositosi ihanaa on ollut. Kuvia viikosta tulee varmaan myöhemminkin kun vain ehdin vähän muokkailla enemmän kuvia, mutta näillä mennään.

nagu, pargas = midsommarr 159

nagu, pargas = midsommarr 0207

4 kommenttia: