tiistai 29. toukokuuta 2012

slow It down

kuvihh 001 copy

kuvihh 004

Elikkä haluan aloittaa sanomalla KIITOS kaikille uusille ja vanhoille lukijoille! Nyt tuntuu jo paljon paremmalta bloggailla.
Sunnuntaina käytiin Fridan kanssa kuvailemassa lähimetsässä. Siellä sitten vietettiin muutama tunti. Tällä kertaa minä olin kameran väärällä puolella, elikkä Frida kuvaili minua. Aluksi ei oikein halunnut, minun osalta, onnistua, mutta kyllä sieltä sitten tulikin monta tosi kivaa kuvaa! Siellä juoksin metsässä kaikkien ihailtavana :D Tuossa yläpuolella onkin pieni vinkki millaisessa paikassa oltiin...

kuvihh 238

Tänään olen ollut koulun jälkeen nopeasti kaupungilla, ja mukaan onnistuin nappaamaan yhden paidan minkä näette kuvissa alapuolella. Tosi ihana paita, vaikka yleensä tykkään enemmän värikkäistä ja vähän erilaisista paidoista.
Nyt onkin jo aika mennä tutimaan, koska muuten tällaiset pienet lapset eivät pysty nousemaan huomenna aikaisin kouluun!
  kuvihh 226 copy
kuvihh 231 copy










Terkuin Challi!

3 kommenttia: