lauantai 5. toukokuuta 2012

bloggaaja numero 2


Olen 14 vuotias, pian 15. Harrastan ratsastusta ja mulla on ylläpidossa maailman parhain poni. Lähellä sydäntä on myös valokuvaus. Järjestelmäkameralla olen kuvaillut vähän päälle 2 vuotta. Ensimmäinen järjestelmäkamera oli halvin mitä vaan löytyi, oli ihan pakko saada se ihkaihana "järkkäri" Canon eos 1000D. Sen ostin itse säästetyillä rahoilla. Kehityin kuitenkin ja halusin paremman kameran joten pari kuukautta sitten myin 1000D kameran ja ostin uuden, eos 60D. Olen ollut siihen erittäin tyytyväinen, tässä parhaillaan opettelen kunnolla sen käyttämistä. Meidän perheellä on myös aivan mahtava Labradorinoutaja, Nekku, hänestä tulee varmaan jonkin verran kuvia tänne :)


















                                                                                                                                         Valokuvaan tosiaankin Canon eos 60Deellä, siihen minulla on kaksi objektiivia, canon EF 50mm f/1.8 II ja synttäriksi saatu tamronin 70-300mm f/3.5-5.6. Muokkaus ohjelmana toimii photoshop elements.    


            

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti